سلام دوستان و همراهان عزیز

عیدتون مبارک


 


قرار بود دیگه پستی تو این وبلاگ نذارم . چون مشکلی برام بوجود اومده که هنوزم هست .

البته شما عزیزان با پیام های پر از لطفتون حسابی منو شرمنده کردین ...

این وبلاگ برام حکم یه بیت الشهدای کوچک رو داره که چند روز پیش 100 روزه شد .

به قول یکی از عزیزان ، نرفتن دلیل میخواهد!

هر چند وقت یه بار به زیارت شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) میروم .

چند روز پیش که این توفیق دوباره نصیبم شد بعد از گذری میان قطعات سمت قطعه شهدای گمنام رفتم و عازم قطعه 24 شدم .

یه دفعه قسمتی از مسیر رو اشتباه رفتم و خودم رو میون قطعه 26 دیدم .

همینطور که قدم میزدم بی اختیار به مزار یکی از شهدای مدافع حرم رسیدم .


شهید علی امرایی ...



این شهید عزیز لرستانی رو از قبل می شناختم ولی نمی دونستم تو بهشت زهرا دفن شدن ...

لحظاتی مهمان این شهید بزرگوار بودم و پاسخی که باید می گرفتم رو از ایشون گرفتم .

هنوز مشکلم حل نشده ولی با توکل بر خدا سعی می کنم دوباره بروز رسانی کنم .

اولین پست هم ان شاءالله درباره این شهید خواهد بود .

شب ولادت امام رضا (علیه السلام) که مصادف با شب جمعه هم هست بهترین بهانه برای برگشتن این حقیره ...

 

ان شاءالله با دعای خیر شهیدان مشکلات همه ما مرتفع بشه .


قطعاً بانی اصلی این وبلاگ که یکی از دوستان عزیز بلاگر بودند ، در اجر این خدمت به شهدا شریک خواهند بود .

امیدوارم هر کجا هستند در پناه حضرت حق موفق و پیروز باشند ، از خدا بهترین ها رو براشون آرزو دارم همانطور که لیاقت و شایستگی بهترین ها رو دارند .


دوستان شب جمعه شهدا رو یادتون نره ...


 باز پنج شنبه و یاد شهدا با صلوات



مشاهده فهرست مطالب مرتبط با شهدا