علی عسگری


ابتدا آغاز دهه کرامت ، ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر را تبریک میگویم .


شهید مدافع حرم علی عسگری

امام جماعت حرم حضرت رقیه(سلام الله علیها) نقل می کند :

سه روز قبل از شهادت شهید عسگری با چند تن از مجاهدین لبنانی پیش ما آمدند .

به او گفتم آقای عسگری چند ماه است که سوریه هستی یک سفر به ایران برو سری به خانواده و پدر ومادرت بزن .

شهید عسگری با نگاه معنادار و لبخند ملایمی که بر چهره اش جاری بود جواب داد: آیا فکر می کنید من به اراده خودم به اینجا آمده ام؟

من مولایم امام حسین (علیه السلام) را در خواب دیدم حکم جهاد در سوریه به من داده و نتیجه آن را هم که شهادت است به من وعده داده و بازگشتی در کار من نیست .


سنگ نوشته زیبای مزار شهید :

 


اما کلام آخر :

به خدا میخواستم بمانم و از شهدا برایتان بنویسم .

به عشق سردار خیبر ...

حتی شادتر و سرزنده تر از همیشه ...

گاهی دوست داری بمانی اما دلیل آمدنت ، دلیل رفتنت میشود ...

نمی دانم ! شاید خدا کمکم کرد و دوباره برگشتم ...

حلالم کنید و این حقیر را از دعای خیرتان فراموش نکنید .

عیدتان مبارک

یاعلی